Yurda1234 eymennmom- inşallah en erken zamanda kavuşurum şuan benim yanımda da annem var hafta sonu gidiyor eşimde çalışıyor o zaman ne yapacağımı bilmiyorum şuan bende ağlayamıyorum sütüm kesilir diye evladım için üzülmemeye çalışıyorum ama insanın bir anda bütün içi boşalıyor arada çok kötü hissediyorum
eymennmom- Yurda1234 evet haklısın ama onun için dayan.. Merak etme yanına geldiğinde hepsini unutturacak sana allahın izniyle
bet06 Yurda1234 kendinizi kasmayın bir anne için kolay durum değil sizi en iyi bu durumu yaşayanlar anlar. Üzülmeniz gereken yerde üzülün ama sonra toplarlanmayı bilin. Bebişin size ihtiyacı var yanına girdiğinizde bol bol dokunun ve konuşun ben 75.günde ilk kez kucağıma almıştım bebeğimi, o güne kadar hep vücuduna dokunuyodum geldiğimi hissettiriyordum yanında ağlamayın güçlü olun zor ama geçiyor bu günler gerçekten, 130 gün bıkmadan usanmadan her gün yarım saatcik bebeğini görmeye giden bir anne söylüyor bunları ♥️🙏🏻
Tubasahra Yurda1234 Kızım 41 gün kaldı baya sorun yaşadik biz.Çok sükür bugünlerimize. Oğlum 35 gün kaldı. Şuan biberonla beslemeye başladılar mı ? Küvez içi oksijen alıyor mu mesela emzirme denediler mi ?
Yurda1234 Tubasahra şırıngayla besleniyor kendi nefes alabiliyor emzirmeyide 1900 gram olunca denetecekler galiba
Hemsire_61 Yurda1234 36+3 haftalkk doğum yaptım. Bebegim 15gun entube toplamda 25gun yogunbakimda kaldi. Sönmüş akcigerle doğmustu. Cok zor gunler gecirdik. Ama kavustuk bebegim simdi 9 ay 3 gunluk🥰 inanin bana haftanin önemi yok. 29haftalkk bebek 5gun entubeli iken benm kizim 15gun cikamadi. Allah size bagislasin yavrunuzu. İcecek suyu var ise Rabbim size nasip edecek insallah evladinizi. İyi günlerde saglikla buyutun ins.
pelsin72 Hemsire_61 ben 33+6 da doğum yaptım 18 gündür küveste bebeğim ciğer makinesi bağlıydı solunum sıkıntısı vardı 4 gündür makineyi çıkardılar 2 gündür oksijeni de çıkardılar şuan sadece süt götürüyorum ve bebeğimi görüyorum bundan sonra nasıl ilerler süreç bir bilginiz var mı
bet06 Yurda1234 benim bebişim 27+0 da doğdu, 900 gramdı doğumdan sonra 700lere kadar düştü… 90 güne yakın entübede kaldı bebeğim toplamda 130 gün hastanede kaldık, haftaya 1 yaşına giricek teyzeleri ☺️ bunun yanında beyin kanaması, gözde rop ameliyatı vs saymıyorum bile Allah o acıları unutturuyo Allahım tüm bebeklere tüm hastalara şifa versin
aryehum bet06 rop ameliyatından sonra toparladı mı? Bizde enjeksiyon oldukta fayda etmesini bekliyoruz inşallah ilk çocuğum birde ekstra endişeliyim
zuleyha3057 bet06 Çok geçmiş olsun, çok sevindim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanıza, benim de bebeğim şu an kğvezde yatıyor, 27 haftalık doğdu, acaba Nec diye bir hastalığa yakalanmış mıydı o dönemlerde bilginiz var mı bu konu hakkında
Ebru08 Yurda1234 bende 31 haftalık doğum yaptım ikiz şuan 16 aylıklar düzeltilmiş 14 aylık 25 gün küvezde kalmışlardı
Ebru08 Yurda1234 çıkar merak etmeyin bende cok üzülüyordum ozaman ama iyi bakıyorlar yeterli sağlığı yerinde olsun da gerisi gelir
Ebru08 Yurda1234 biri 1515 doğdu diğeri 1580 ama dopumydan sonra düştü kiloları taburcu edilirken 2000 kiloyla edildiler
Neslihan81 Yurda1234 ben 31 +4 dogum yaptım 4 gün kaldı küvez de 5 ci gün çıkarıldı 2 de anne yani olarak hastanede normal odada kaldı o haftanın pazar sabahı çıktık çok şükür
Yurda1234 Neslihan81 ya ne güzel erken çıkarmışlar bizim 14 gün oldu daha belli depil ne kadar kalacağı
bet06 aryehum evet toparlardı çok şükür kontrollerimiz hep devam etti düzeltilmiş 3.ayında tamamen geçmişti rop çok şükür 🙏🏻🙏🏻 darısı size olsun inşaallah