Hemsire_61 Eksijelibon Allah iizn verirse tabi ki düzelir. İki akcigerde sönmüstü benm kizimin 15 gun entube idi 25 gunde farkli solunum destekleri aldi.
ahlsf Ya kızlar benim oğlum 13 gündür kuvezde suan 2900 doğdu 38+6 da. Solunum yetmezliği nedeniyle girdi kuveze dogum esnasında kanalda çok bekledi.. suan durumu iyi hava vs hiç bisey vermiyorlar sadece kuvez içine normal hava veriyorlar maskeylecok az. Bebeğimin sadece çok az hiriltisi varmis doktor oda geçsin diyor ama ne emziriyolar ne gün veriyolar hiç bisey yapmıyorlar hastane çok lux ama bilgiyi hep böyle eksik veriyo ben ne yapayim sgk 20 gunu karsiliyo acaba diyorum sgk süresi dolsun diyemi bekliyolar devletten para aldıkları icin
pelsin72 Hemsire_61 ben 33+6 da doğum yaptım 18 gündür küveste bebeğim ciğer makinesi bağlıydı solunum sıkıntısı vardı 4 gündür makineyi çıkardılar 2 gündür oksijeni de çıkardılar şuan sadece süt götürüyorum ve bebeğimi görüyorum bundan sonra nasıl ilerler süreç bir bilginiz var mı
zuleyha3057 bet06 Çok geçmiş olsun, çok sevindim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanıza, benim de bebeğim şu an kğvezde yatıyor, 27 haftalık doğdu, acaba Nec diye bir hastalığa yakalanmış mıydı o dönemlerde bilginiz var mı bu konu hakkında