Yurda1234 benimki cok zordu sormayin. Pandemi doneminde oldu dogumum. Bulundugum sehirde yenidoğan yogun bakimi yok. Dogum baslamis diyerek beni acilen en yakin sehre sevk ettiler. O zaman sehirler arasi yolculuk yasak. Kimse gelemedi. Butun oteller misafirhaneler her yer kapali. Dogum olduktan sonra esimle sokakta kaldik. O halimle butun gun kalacak yer aradik. Bulduk sukur. Ama yiyecek yok. Butun cafeler kapali. Esimle kucuk tup tava aldik peynir ekmek yedik o süreçte. Cok ani oldugu icin kiyafet de alamadik yanimiza. Elimizde yikayip giyiyorduk. Esim bide hep olumsuz düşünür. Surekli agliyor cocuklara bir sey olacak diye korkuyor. Bu zorlu sartlarda bile yuzum hep güldü. Hicbir zaman olumsuz dusunmedim. Disari çıkmak yasak. Butun gun bir odanin icinde oturduk durduk. Arada sut sagip goturuyorduk sadece. Zamanimiz boyle gecti. Bana gectiyse size cok daha rahat gecer. Siz iyi olacaksiniz ko cocugunuzda bunu hissetsin.