Melike_koc benim bebeğim üç aylık oldu. Başlarda hep yanımda yatırdım. Hatta eşim veya ben yatıyorduk onu da karnımıza yatırtıyorduk. Misler gibi saatlerce uyuyordu. Bize de diyorlardı alıştırma ayrılmaz etmez falan. Hiçte öyle olmadı. Şimdi asla yatmıyor mesela. Yani diceğim o ki ilk üç ay bebeklerin alışkanlıkları olmaz. İhtiyaçları olur🐣
Bebeğiniz demeki hep sizin kokunuzu almak istiyor. Bu dünyaya alışmak için yanında en yakınını, dokuz ay boyunca duyduğu kalp sesinizi duymak istiyor. O yüzden sara bildiğiniz kadar sarın evladınızı
sonra hepsi geçiyo☺️🤱🏻