Asslli91 HtcBelis romatizma icin kortizon kullanıyomusun emzirirken bende de dogumdan sonra romatizma cıktı cok kotuyum☹️
HtcBelis Asslli91 sırf birşey kullanmamak için dr a gitmedim 😔 Kızım 7 aylık oldu biraz daha dayanıcam 🙏🏻👍🏻