OmerAda Yoo hayır Uzak tutmuyorum ama dikkatli davranıyorum 2ay 20günlük kızım,doğduğu günden beri her şey neredeyse eskisi gibi..Benim kedim mevsimsel biraz fazla tüy döktüğü için traş ettirdik,3ayda bir tekrarlayacağız.Bebeğin odasına girmiyor sadece,geri kalan hayatımız normal devam ediyor🥰🥰