Tuba farklı görüşler var tabi ama dışarıdan ayakkabılardan, paçalardan bizde parazit taşıyoruz ve camlardan da çok giriyor. herkes bu konuyu atlıyor :) iç paraziti 4ayda bir yaptırıyorum ama dış parazit 2ayda bir. Bebeğim olmadığı zaman onuda 4ayda 1yaptırıypdum ama şimdi risk alamam :)