OmerAda iki tane kedim var ve oğlum 9,5 aylık. Baştan beri hiç uzak tutmadım ve kediler kendisi arada sıra gelir kendilerini sevdirip geri giderler. Yatağına yatmazlar ve ne tırnak atarlar ne bir şey. Oğlumda onlarla yaşamaya alıştı gördüğü zaman hemen peşlerine takılmaz, normalmış gibi davranıyor öyle sıkıp etmez kedileri. Oğlum her yerde kediyle karşı karşıya zaten çünkü annemle kayınvalidemde de kedi var🥰