Slm 😍kedisine aşık bırıyım ben 5 aylık hamıleydım geldıgınde Hera ,suan 2,5 aylık oglum ve onları yan yana görünce aşırı bır aglama hıssı oluyo çünkü ıkısıde melek 🥰 çok şanslıyım dıye sukredıyorum oglum da benım gıbı hayvanlara karşı hassas bır çocuk olacak duygusal zekası gelısecek bence kendınıze bır şans verın onlara izin verın sevgiler 😘