Deletedmom_68 kasımda 3 yaşına giricek kızım inşallah, genel olarak herşeyi lcwden alırım.. Ayakkabı vicco. Henüz bot almadım hep spor alırız alıyorum çünkü antalyada malum kar kış çok fazla olmuyor yağmur çamurda evde oluyoruz. Şuan giydiği ayakkabı 23 numara 6 7 ay daha giyer gibi. Ama bayram harçlığı birikti çarçur olmasın diye bi tane 24 numara aldım, köşede dursun ilerde giyer 🤭kızım minyom olduğundan geçen seneki kışlıkların biri kaçı bu kış da olur, yinede geçen kış sonundan 2 parça kışlık kazak aldım koydum. Montumuzu annem 2 sene önce almıştı 2 3 yaş geçen senede giydi bu sene de giyer bi tanede yedek 3 4 yaş var. 2 3 sene mont ihtiyaci olmaz gibi😁😁