Deletedmom_68 önce içeriğini bakıyorum ve indirimleri takip ediyorum(LCW ve e bebek), çok yüksek fiyatlara karşıyım çünkü çok hızlı büyüyorlar. Ben kıştan almaya başladım ve hep indirimli aldım herseyini.Kızımın 2 yaş grubu tüm kışlıkları hazır ,hatta seneye yazlıkları bile e bebek indirimi oldukça alıyorum.Allah sağlıkla giyinmeyi bütün çocuklara nasip etsin 🙏🏻
Zıbınlara daha çok dikkat ediyorum 2-3 yaş aldım hep .
Hangisi daha kullanışlı ise ona dikkat ettim . Çok kalın giyinmeyi seven bir çocuk değil o yüzden pamuklu alt üst ,tayt takımlar, gece içinse pamuklu tulumlar aldım . Uyku tulumunu da almıştım inşallah giyer 😅.montları hediye geldi , ama bot almamız lazım numarayı kestiremiyorum suan 19 giyiyor minik ayaklı kışa kaç numara almayalım sizce ?
E bebek çok güzel indirimler yapıyor takip edebilirsin hepsi burada da var hatta dün %30 vardı hala var mı bilmiyorum .ürünleri çok güzel👌