Deletedmom_68 biz ortezcide ayakkabı yaptırdık bir süre ayak büyüdükçe onunla idare edeceğiz şuan yeni sıralama ayında 2 aya kadar yürümesini bekliyoruzz. Büyük kızım için ayakkabı bot alacağım genelde flodan alıyorum bir tane de beyaz spor ayakkabı alıyorum okulda gösteri vs olur uyumlu olsun diye bu sene sıfırdan alırım herşeyini küçülenleri de evde giyiyor zaten birde aldığım bir kaç slopet vardı altına bady ile giyebiliyor. Kilotlu çorap çok ihtiyacımız oluyor ikisi içinde genelde indirimde gördükçe stoklamaya çalışıyorum evin içinde de çok sık giydiriyorum.