Sizi gören gelin sanar bence rol calarsınız sonuçta o kızın en özel günü, kaldı ki kınada kırmızı elbise seçmişsiniz çok düşüncesiz olmuş üzgünüm, abiye değil bu bildiğiniz gelinin kınasa giyebileceği bir a kesim gelinlik benzeri bişey, fazla abartı olmuş