Kızlar walla kafayı yicem her yaptığım işten sonra pişmanlık duyuyorum kaynimın düğünü var 15 gün sonra ilk başta kıralım dedim geri çarşıya gittik abiyeciye 6 bine hem kına hem düğün satın aldım şimdide çok pişmanım çok masraflı oldu her isim boyle neden böyleyim ben)