gibicibicis Foto bende görünmüyor ya son zamanlarda postlarda bu sorunu yaşıyorum çoğu fotoyu görmüyorum ve şu an elbiseyi aşırı merak ediyorum 😅
Melis84 Çok abartı olmuş 😊 biraz da geline haksızlık gibi olacak. Bu kadar gösterişli kıyafet sadece gelinin hakkı bence. İade etme şansınız yok mu ya da değişim
gibicibicis Biri bana link atsın elbise yorumlamak istiyorum 😌 modların isimleri neler bilen yazabilir mi
gibicibicis Prensesss_annesiii üzgünüm ama bu elbise kınada da düğünde de giyilmez bu gelinin giyeceği tarzda bir şey acaba sadece abartılı mi diye düşünmüştüm ama bu abartı değil nişanlık/kınalık
gibicibicis _Teacher-mom- düğünde giyeceginide atarsaniz o da içimde kalmasın 😂😂😂😂 bide siz nerden attınız img hızlı resimden falan mı acaba sadece forumdan yuklenenler mi görünmüyor