Nisaask Ece_55 Diyarbakır da canım şimdiye kadar en büyük korkum deprem olup enkaz altında kalmakti. O büyük korkkudan yaşanılan ve gözlerimizle gördüğümüz acılardan sonra bana daha travma oldu deprem korkusu
Mtbuaaa Nisaask eğer ki maraş depremi gibi olursa ben ortalığı düşünemiyorum Allah korusun enkaz altında kurtarılmayı beklemek bile saçmalık olur artık kaderimize terk
Nisaask Mtbuaaa canım Marmara depremine diyorsan. Rabbim korusun rabbim göstermesin. Nüfusun yarısı gider. Çünkü İstanbul hep yokuş hep dik ve evler hep yükseklerde. Maraş depremi zaten herkes kaderine bırakıldı. Öyle böyle toparlandı. Marmara depremi olsa toparlanamaz. Bu yüzden kendini yirtiyolar Marmara depremi diye önlem diye ama hak getire
Mtbuaaa Nisaask marmara diyorum evet Zaten istanbul tek başına hatay Maraş demek. Daha marmarayı kaplayan birçok şehir var Ben şahsen öyle bir durumda yardım falan beklemem heralde allahım sen koru maraş beni çok etkiledi yaşamadığım halde hala dün gibi aklımda Maraş kadar büyük olur mu acaba ama dediğiniz gibi büyük bir birikmişlik var
Nisaask Mtbuaaa canım rabbim göstermesin. Marmara depremi olsa İstanbul’da yıkılmayan bir yer kalmaz. Maraş depremi 2 defa üst üste oldu. Kimse bugüne kadar asırlardır 2 büyük depremin üstte olduğunu gormemis. Zaten ilk sabah depreminden sonra birşey olmaz diyip evine giren birçok insanin evi yıkıldı ve öldüler. Ki bizde birşey olmaz diye eve girdik. Şuan o travmadan halen cikamadik. Cok korkuyorum Marmara depremi icin
tosbiksmoms Eceozdmr011 bende kayserideyim sabah hissettik depremi şu anda eşim ise gitti 2 çocuğumla yalnız kaldım tedirginim, korkuyorum Rabbim yardımcımız olsun.
Elif1150Ecem tosbiksmoms Kayseri’nin neresinde oturuyorsunuz 🤲🏻😔benimde akrabalarım Kayseri,kendimde Nevşehir Avanos bir köyünden,orda yaşamıyorum ama ailem akrabalarım düşünüyorum, Rabbim herkese yardım etsin 🤲🏻 inşallah duadan başka hiçbir şey yok 😔🤲🏻
Eceozdmr011 tosbiksmoms merkez üssü olunca çok sallandık biz iki çocuğumla allahım bidaha göstermesin çok kötüydü
Cactuswoman01 Valla psikolojikmen oturduğum yerde sallanıyorum sanki nasıl bebeğimi alıp kaçtığımı hatırlamıyorum bile rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah
Nisaask Yok canım şükür enkazda kalmadık. Ama kılpayı kurtulduk. Binamız hasarlı çıktı. Sabah saat 4 tu galiba uyandım baktım salaniyoruz. Yer yatagiydi . Eviniz soğuk diye 2 çocuğumla ve eşimle yerdeydik. İlk 30 saniye şiddeti azdı. 40 saniye oldu. Kolon olan yere geçtik. Kızım savruldu kenara onu alamaya çalıştıkça o şiddetle hep savruldum. Çok zor yetişip aldım. Anlatınca bile o travmayi elim ayağım boşaldı.ogle 1 de zaten o başka bir korku 2 çocuğumu alıp yalın ayaklq evden koştum. Cokkk zordu cokkk
Elif1150Ecem tosbiksmoms anladım canım şekere yakınsın,kizkardesimde şekerde oturuyor, Rabbim herkese yardım etsin 🤲🏻 hayırlısıyla kimse tedirgin olmadan rahatça uyuyabilsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻😔
yagmurkokusu_ Denizlideyiz izmir depremini hissettim eşim yanımda aynı koltukta oturmamıza rağmen saçmalama deprem olmadı dedi sonra tv yi açtığımızda gördük. Maraş depreminde de nasıl olduysa bebeğim 10 dakika önce uyandı mama yapmıştım odaya geçiyordum mesaj geldi kardeşinden abi deprem oldu iyimisiniz diye tekrar tvlere baktık ettik derken herşeyi gördük günlerce etkisinden çıkamadık. İstanbul depremi ağır hasarlı olacak evlerin durumları ortada inşallah kaderine terkedilmez. Binlerce insan var yaşayan var yüksek yüksek binalar var bizlerde etkileneceğiz. Çevre iller İstanbul derken Maraş gibi olmayacağı kesin inşallah bir hal çare bulunur bu duruma. Rabbim yaşatmasın düşündüğümüz gibi olmaz demekten başka çare kalmadı. Herkes uyarıyor herkesin dilinde deprem uzmanlar bağırıyor.
Boomer Uykusuzluktan artık sızmışım. Ama tetikteyim. Twitter a da bakmak artık sinirlerimü altüst ediyor. Takip edem varsa kızlar bi özet geçün yaa.. adana da bekleniyor mu hala.. yarın bebeğimle yalnız kalmak zorundayım korkuyorum😞
Sonbahar01 Boomer kandilli den bakıyorum bende sürekli minik minik artçı oluyor sabah dan beri hepsi de adana da. Korkuyorum bende gözümden uyku akıyor uyuyamıyorum