2ogullu1anne Böyle durumlarda ne olacağı belli olmuyor. Allah korusun o çocuklar sizden habersiz balkondan sarkar, cama çıkar, depremdir, yangindir. Yani anne babası olmadan emanet çocuğa bakmak çok riskli. Birde sizinde çocuğunuz var hangi birine yetiseceksiniz. Deprem sırasında gorumcemin oğlu şoka girdi kitlendi o sırada ben bebeğimi mi düşüneyim o çocuğu mu elim ayağım dolandı birbirine. Onun dilinden en iyi annesi anlar cocukcagiz şoktan buz kesildi o gün çok büyük ders aldım ve birdaha asla çocuğunuzu bana birakmayin dedim. Bence eşinle bunları konuş hatta bunu anlat. En yakın akraba bile olsa tek başına kalmamalı sizde