Molfix yazıyorsun şikayetini onlar çözümleme sürecine alıyor benim bezimde de topaklanma vardı hatasını kabul ediyor molfix 😂 o yüzden bildiğimden şaşmam şoka gelenden alıyorum hiç sorun yaşamadım. Hatta yeni bir daha 184 gelecek ana bacı kim varsa gönderip stoklayacağım.