AnnaKarenina_ aynı bzde bnde aldım. Daha demin kontrol etmk için açtım. İntrnetten aldığımda koku vardı çünkü. 3 paket almş bide eşim abimden. İlk bşta sizin gibi şaşırdım içini beyaz görünce. Üzerini okuyunca yeni oldgunu anladım. Üstünde daha ince yeni nesil yazıyo. Değiştirmişler yani. Bnce Bi sıkıntısı yok. Yarın kllnıcam kullnnca bişy olur mu bilmiyorum ama inceliği güzel bnce hareketini kıstlmıyo. Prima aktif bebekte öyle ince çnkü