AnnaKarenina_ Kızlar bugün uyguna geldi diye bimden bez aldım normalde 6 kullanıyorum bi tık büyük diye 5 no aldım ama inanılmaz kalitesiz çıktııı bez şaşırdım ilk defa alacak olanlara fikir olsun soldaki beyaz bimden aldığım sağdaki elimde olan
theanalikko AnnaKarenina_ ya bence uyguna gelen aktüeller hatalı mallar. Ben birkaç bi şey aldım hep hatalı çıktı. Nette bardaklar 100 tlydi bime 60 a gelmiş diye atladım hemen bi baktım altıkları yamuk kullanınca farkettik tabi
Deletedmom_65 AnnaKarenina_ canım bende pazarama diye bı uygulama var ordan aldım sleppy ama benimki 4 + Maxi plus ama görsen 3 numara 2 saate bir değiştiriyorum bitsin diye kenara koyacam olmazsa baya sıkıyor ilk siparişe özel 40 TL indirim vardı ne garip ki benimkine 78 li 😂
[silindi] Bimde ne olursa olsun fişiniz varsa iade almak zorundadır personeller,elinizdeki ürünü götürün aldığınızla beraber mecbur iade alıyorlar almazlarsa bim.com.tr ye şikayet edin şubeyi
AnnaKarenina_ [silindi] kardeşim gitti almaya oda fiş almaz huyu değildir gündüz kullanırım artık gecede elimdekileri kullanırım o şekilde biter 78liydi zaten
Ozgee59 AnnaKarenina_ yaa bende aldım ama açmadım hem de 1 saat önce aldım😢 şuan yıkıldım bunu görünce 😔
Deletedmom_65 AnnaKarenina_ ben hamile değilim de olmazsa öylede değerlendirebilirsiniz benimkine 78 liydi bez sonuçta ne olacak derken bide bu çıktı
AnnaKarenina_ Deletedmom_65 kalsın kenarda ileride bez bıraktığında arada sırada lazım olur gelen misafire lazım olur ihtiyacı olan olur verirsiniz
Ozgee59 AnnaKarenina_ tamamdır teşekkür ederim iyiki paylaştınız ben uzun süre kullanmayacaktım elimde kalıcaktı belkide 😊
bmmomss AnnaKarenina_ farklı serisi olabilir molfixin. Bende prima premium kullanıyorum prima aktif bebek alınca o daha dandik gibi geliyor. Ben a101 den 7 paket premium care aldım hiç bir sorun çıkmadı
AnnaKarenina_ bmmomss hayır paketleri birebir aynı farklı serisini hiç almıyorum genelde tek seri gidiyorum şaşırdım ilk kez oldu banada