yagmurkokusu_ AnnaKarenina_ bunun dışı mavi değil miydi ? Yeni teknoloji zaten mavi paketler değil mi ? Allah Allah daha önce buna benzer yaşadım topaklanma vardı iade edildi 2 pakette bez geldi ıslak mendil 5 sene olmuşturz
AnnaKarenina_ yagmurkokusu_ valla bende bilmiyorum bişiler yapıyolar ama anlamadım üstünde yeni teknoloji vs yazmışlar daha ince fln yazıyo mavi paket bunlarda şoktakine bi bakın belki oraya gelendede yazıyordur
yagmurkokusu_ AnnaKarenina_ şoka gelen mavi paket oluyor ben hep oradan alıyorum. Sadece fiyat değişti.
AnnaKarenina_ yagmurkokusu_ bilmiyorumu ona demedim ki 😂😂😂 yani ne yapmaya çalışıyolar bilmiyorum manasında 😂😂😂😂😂 ahahahahah
Atillaveannesi Atillaveannesi Bu oluklu gibi gözüküyor ya çiş kokusu çok dışarı çıkıyor Migros’un bezini almıştım o da böyle gözüküyordu az bi çiş yapsa çoçuk çiş kokuyordu deneyip yazar mısınız
livanurvealpinannesi61 AnnaKarenina_ dış paket aynı olur ama içteki bezler değişir can bebe de öyle yaptılar dışı aynı ama içindeki bezler aynı değildi
Mgf AnnaKarenina_ sabh taktım denedim. Kakisini de yapmasına rağmn Bi sıkıntı yoktu. Bnce güzel bez. Sadece çiin doluluğunu gösteren çizgi yok. Oda bnce çok sıkıntı değil. Piyasaya göre fiyatı uygun yani inceliğide ondan olablir blki