Ay kiraları görünce ben ne kadar çok veriyormuşum dedim. Ocak ayında taşındım 3+1 mahalle arası 9500 veriyorum. Şuan oturduğum evden taşınmak istiyorum site içi baktım 20 bine buldum ama o kadarı fazla gelir diye korkuyorum. Ama bakalım ev sahibi ne kadar zam yapıcak taşınırken tefetüfeye göre yaparız demişti