MamaBearGigi Bensuuu1 yani yine iyiymiş, bizim 3500 idi eylülden itibaren 10000₺ olacak. Annemlerin de 5000′den 8000e yükselmiş. Ev alacak durumu olduğu halde kirada durmayı tercih eden eşim çalışsın ödesin ne diyim 🤷♀️
Tosbikkkk kuzey_arin2019 canım sen niye kabul ediyorsun devlet yüzde 25 diyor desene bide Güngören yani zengin semti bile değil oralar hiç güzel değil kaç kere gittim