Karansmmom evet 15.ayımda artık dayanamadım randevu alıp gittim, emzirdiğim için normal olduğunu söyledi. Ama gebe kalma riskinin her zaman olduğunu o yüzden korunmaya dikkat edilmesi gerektiğini söyledi. Doktora gittikten sonra da hemen adet gördüm zaten. Gitmemi bekliyormuş 😅