230919 tomvejerry bebeğim üçüncü ayını tamamladı ben daha yeni oldum doktorum korkacak bir şey olmadığını bazı kadınlarda değişiklik gösterdiğini söylemişti endişelenme stres geciktirir
Kbrmd 230919 Bebeğim 6 aylık iken regl oldum eskisi gibi düzenli gidiyor şimdilik 3 kere oldum. Benimde merak ettiğim doğumdan önce çok sancılı geçerdi 2 gün öncesinden anlardım olacağımı ama şu an çok şükür hiç ağrı yok normal mi acaba ?
incihanim_ 230919 kırkımın arkasına hemen oldum düzensizlikler oldu ama şuan düzeldi doktorlar 2 senenin normal olduğunu söylüyor ama eğer ki bu durum siZi çok rahatsı ediyorsa bi doktora görünün
Minnakkk 230919 ilkinde 43.gün adet oldum ikincisinde hic kesilmedi Bi 56 gun falan sürdü muhtemelen arkası adet oldum 😀 sonrada bidaha duzen hic sasmadı