Emr066 230919 ben 4ay oodu dogum yapali 1kez öbür ay regl oldum bu ay regl olmadim Kafayi yicem cok korkuyorum aceba hamilemi kaldim diye, teste yapmak istemiyorum cikarsa kafayi yerim 3gün gecikdi daha halen yok😓
benhazaal Selamlar, 10 ay önce normal doğum yaptım 41.günde regl gördüm her ay düzenli gün şaşmadan oluyorum.
230919 tomvejerry bebeğim üçüncü ayını tamamladı ben daha yeni oldum doktorum korkacak bir şey olmadığını bazı kadınlarda değişiklik gösterdiğini söylemişti endişelenme stres geciktirir