Agg2408 benim kızımında düzeni bozulduğu çok oldu atak diş hastalık dönemlerinde. Ama ben ne olursa olsun hep kararlı oldum hastalık bitti tekrar aynı düzeni sağladım bir şekilde. Özellikle büyüdükçe bu çok zorlaşıyor farkında oluyorlar çünkü her şeyin. Benim avantajım mama ile beslenmesi o yüzden emzirme konusunda bilgim yok bir yorum yapamıycam 4 ay emzirebildim sadece o sürede yine desteksiz uyuyordu gerçi