Umaysukusunannesi kızım 10 aylık çok ekstrem bir durum olmadıkça kucağımda veya sallayarak hiç uyutmadım hep beşiğinde geçti uykuya. Gerçi sizinki emiyormuş durum daha farklı ama ben biberonunu verirken dalıyodu normalde. Biberon olmazsa emzikle veya piş pat yöntemiyle onun yanında olduğunuzu göstererek yapabilirsiniz bunu. Mesela ağladığında kucağınıza alın ama uykuya geçmesine izin vermeyin ağlaması bittiğinde tekrar beşiğine yatırın bir zaman sonra kabullenicek uyuması gerektiğini anlıycak öyle hemen olucak bir iş değil sizin sabrınız istikrarınız çok önemli. Alıştıktan sonra o kadar büyük bir rahatlık ki. Bana sürekli şaşırıyorlar beşiğine bırakıp kapısını kapatıp çıkıyorum o kendi döne döne uyuyor bende bu arada işlerimi yapabiliyorum🤷🏼♀️