BeyCan_aks valla benimki 6 aylık her yarım saate bir saate ağlayarak uyanıyor bak şimdi birde yatti 13.34 geri uyandı salladım geri uyudu bekliyorum bazen geri uyur mu die yok hele şuan kendi oturmayı öğrendi kendisini kaldırıp oturma pozisyonu geçiyor bende iyice uykusu açılmasın diye sallıyorum. Kucağımda uyuyordu ayağımda sallatmiyordu dün kundak yapıp ayağıma aldım uyudu kundak sevdiğini farkettim ama uyanınca sallamadan emziği almıyor tekrar uykuya da geçmiyor dün gece 15,30 dk bir uyandı en sonunda yatağa yanıma yatırmıştim emzirip valla sonraki aglamasinda farkettim