Bulbulyuvasi öncelikle hayırlı olsun. İlk üç ay zor ama sonra her şey düzelecek. Şu an çok zor geliyor size ama geçiçi bir süreç. Mama ve anne sütü destekli gidebilirsiniz. Bu dönemde bağırsak gazı olmaz, genelde 21. Günde dehşet sancılar başlıyor ve üç aylıkken bitiyor. Sanırım şu an lohusalıktan kaynaklı doğuramıyordum ne güzel diyorsunuz ama üç ay bir dolsun, fikriniz tamamen değişecek. Gözünüze bakacak, gülecek, her zaman gözü sizi arayacak