Bebeğe göre en güvenli en huzurlu yer sensin, senin kokun, kalp atışın sıcaklıgın, çünkü hala kendini senln rahminde zannediyor. Ve emerken agrısı sancısı korkusu huzursuzluğunun geçtiğini düşünürsek hep seni istemesi çok normal canım. Bu yüzden hiç bişey olmasa bile emmek de isteyebilir. Dedikleri gibi gazı varsa agrıyı geçirmek için de isteyebilir. Emzirme destek sistemi diye birşey varmış, acaba onu göğüs ucuyla beraber mi kullansan olursa, kendini sağıp bi hazneye boialtıyorsun, ucunda incecik hortum gibi bişey var. Bebek emerken kenardan ağzına veriyorlar, böylece bebek seni de emmiş olur hem de sütünü de vermiş olursun.