Bulbulyuvasi işte o tedirginlik, anksiyete halleriniz birkaç ay içinde geçecek. İlk zamanlar çok çok zor oluyor hala hatırladıkça üzülüyorum kendi halime. Ama inanın bunlar çok normal, hepimiz aynı süreçlerden geçiyoruz, her şey gün geçtikçe güzel olacak