babygirl35_ Evet benimde 2. Dozum oldu 2. Dozdan sonra bayılmışım ama hatırlamıyorum ben istedim 8 cm de doğurabilir misin dediler hayır dedm sonra 2. Dozu yaptılar. Valla ben hamileyken düşünmedim hç nasıl doğurucam diye bi şekilde çıkacak yani hamile olsam bu başlığa girmem mesela 😀 millet doğum videosu felan izliyor hayatta yapmam yalnız normal doğum gibisi yok cidden 4 saat sancı çektim ve kurtuldum arkadasım sezeryan oldu 1 ay kendşne gelemedi ben hastaneden cıktım ertesi gün çarşıda geziyordum 😀 ne göbek kaldı ne bişey bende onda göbek oldugu gibi dıruyor bi daha olsa bi daha normal doğururum ama suni sancı no 😂