babygirl35_ Şuan benim gibi olan var mı diye araştırma yaparken bu poste denk geldim. Acaba suni sancı değil de başka birşey mi verdiler diye düşünüyordum.😅 Hemşireler, doktorum şaşkınlık içerisinde senin bu sancısı hissetmemek çok garip diyordu. En son suni sancı aldım saatlerce gram hissetmedim. Hatta regl sancılarım bile daha şiddetli kalırdı. Sıfır yani. 1 gün onceden yatisim yapıldı ertesi gün mecbur sezeryana karar verildi. Acı eşiğim bu kadar yüksekken vajinal doğum yapmayı çok isterdim cidden sıfır ya biraz bile hissetmedim suni sancıyı da kendi sancılarımı da. Şuan bu yazılanları okuyunca rahatladım benim gibi birsürü
anne varmış 🌺