babygirl35_ suni sancı değil ama benim de normal sancım 100 lerdeydi , hissediyordum uyuyamadım ama öyle ölüm gibi de değildi. Annem hala diyor ki o doğum sancısı değildi olsa dayanamazsın🤣 hiç açılmam olmadı 1 koca gece öyle sancılandım. Doktor buna açılma olmadıysa suni vermeye gerek yok dedi ve sezaryene aldı. Hala çevredekiler benim sancı çekmediğimi iddia ediyor tek inanan kocam bütün gece uyumadığıma şahit oldu. Mesela şu ilk kaldırıyorlar ya sezaryenden sonra. Tamam aşırı ağrıyor ama bağırmadım ben. Hemşire bile maşallah dedi. Neden ciddiye alınmak için bağırmak ya da illa ölüyormus gibi olmak gerekir anlamış değilim