DerinEge Nurten9797 ilk doğumumda 40 çıkar çıkmaz oldum. Ama hiç emzirmemiştim. İkinci doğum yapalı 3 buçuk ay oldu hala regl olmadım. Bu sefer emziriyorum. Etkisi var mı bilmiyorum tabi
Eymenmom1 Nurten9797 47. Günde geldi 2 sürdü damla damla diyebilirim çok çok azdı. 15 gün geçti bu ay olcakmıyım bakalım. Benim gibi çok az olan varmı ya bi dahaki ay kontrole gidicem hiç gitmedim 1.5 ay emzirdim sadece bu arada.
Setesa Eymenmom1 Benimde aynı şekilde oldu 45. Gün geldi 2 gün sürdü her zamankinden daha az miktarda. Ve birazda ağrı hissettim
Purplemommy 6 ay dolmak üzere olmadım hala bende emziriyorum ilk doğum ve normal doğum oldu bakalım ne zaman olacak
Perikizi7 Ağrınız olduğunda peki emziren annelere sormak istiyorum ağrı kesici kullandınız mı? Hangisini kullandınız bir de?
Eflin06 Perikizi7 parol kullanıyorm paroldan başka emziriken içilmez demişti doktorum süte geçiyormuş geçmeyen parolmuş
Setesa Perikizi7 Ben sadece parol kullandım. Parasetamol grubu bi ilaç olduğu için hamilelikte de kullanımına izin veriliyor. Ağrı tamamen yok etmese de hafiflemesine yardımcı oluyor
rumeysa22 Kızım 10 bucuk aylık sezaryen doğum yaptım emziriyorum hala olmadım dört gözle bekliyorum karnım şiş kaldı 😔
Hacoks rumeysa22 bende aynı dertten muzdaribim ya dogumdan sonra kilom yokken emzirirken almaya başladım veremiyorumda o kadar hareketli olmama rağmen emziriyorum bu aralar ek gidayida pek istemiyoe azaltti surekli emmek istiyor
Eflin06 Nurten9797 40 ım çıktıktan sonra oldum düzenli oluyorum her ay sadece bu ay 7 gun gecikti ama gene oldum 1 yıla kadar düzensiz olması normalmiş 14 aydır doğum yapmışım🌸