Busra_46 Doğumdan sonra 40 çıkar çıkmaz düzenli olmaya başladı. Bazılarında uzun süreli olmayabiliyor
Burcueliz Nurten9797 ben normal doğum yaptım , 9. Ayımda oldum yani üç gün önce ☺️emzirmeye devam ediyorum bu arada
Kararsizaney Nurten9797 ay benimki çok garip bir oldu 40 ım çıktı bir kaç gün sonra adet oldum resmen 3 ay boyunca kanamam oldu diyebilirim sonra bebeğim 4 aylıkken oldum yani geçen ay bu ay daha olmadım 5 gün geciktim ben hep emzirdim hala daha emiyor