Merveelisa Eflin06 çoğu kişinin bilmiyrum hatta bebeğimi doktor kontrolüne götürdüğüm zaman doktor demisti adet oldugunda emmeye bilir diye bıraktırma demisti
Eflin06 Perikizi7 parol kullanıyorm paroldan başka emziriken içilmez demişti doktorum süte geçiyormuş geçmeyen parolmuş
Guneyinannesii Nurten9797 ben ekimde doğum yaptım 6. Ay bittiğinde ilk regl oldum sonra 2 ay gelmedi haziranda oldum daha yok :)
Sdmgc Nurten9797 7 aya kadar olmadım sonra spiral taktıracağım için doktora gittim adet getirici ilaçla oldum ilk sonraki adetim kendiliğinden geldi
Setesa Eymenmom1 Benimde aynı şekilde oldu 45. Gün geldi 2 gün sürdü her zamankinden daha az miktarda. Ve birazda ağrı hissettim
Setesa Perikizi7 Ben sadece parol kullandım. Parasetamol grubu bi ilaç olduğu için hamilelikte de kullanımına izin veriliyor. Ağrı tamamen yok etmese de hafiflemesine yardımcı oluyor
bunemeselaa Nurten9797 40ım çıktıktan 3 gün sonra olmaya başladım önceside düzenliydi şimdide bebeğim 11 aylık