[silindi] Oykuu_bebekk gözüne sokar ilk zamanlar tanımak için ama zamanla sokmamayı da öğrenecek ağzına bol bol götürecek hiç müdahale etme ellerini tanıması lazım
Tosbigim Oykuu_bebekk ben yaklaşık 2 haftadır takmıyorum artık.. 2 ay 8 günlüğüz.. nemleniyor eldiven ile..
Deletedmom136 Ben 2 hafta filan ancak takmışımdır eldiven 66 günlükken bebeğim bana etrafa dokunmak istiyordu eldiven buna engel bence
Byzgl_2019 Oykuu_bebekk ben 2 hafta zor taktım eldiveni senin kadarken oğlum oyun halısında oyuncaklarla oynuyodu gelişimi ni engeller eldiven biran önce çıkar kombinin sıcaklığını biraz daha yükseltebilirsin
beseranne Oykuu_bebekk biz hiç takmadık bebeğim tutmadı. Doktora söylediğimde de isabet olmuş ben eldiven önermiyorum el becerisi gelişsin dokunarak herşeyi hissetsin dedi. İlk zamanlar yüz tırmalamalarına karşı isabetli bir önlem olabilir aslında ama sizin bebeğiniz artık çok da büyümüş gerçekten. Bir an önce çıkarın bence.
Oykuu_bebekk beseranne aynen aynen çıkarttım hemen yorumlardan sonra çok şükür arada açtığım zmanalad yüzüne falan götürüyor da artık hiç takmam zaten
Eymeninannesiyim Oykuu_bebekk bence takmamalısın artık canım ellerini keşfetmeli ben ilk hafta taktıktan sonra hiç eldiven takmadım
Alya_ozzy Merhaba ben doktoruma sormuştum 2 haftadan sonra takmayın gelişim geriliği yaratır demişti. Yüzünü çok çizmesinden şikayetçiydim çizsin annesi kesersiniz demişti. O yüzden bırakın ellerini keşfetsin. Sevgiler
1alpercocuk Oykuu_bebekk hayır çocuğunuza bu eziyeti yapmayın lütfen düşünsenize siz eldivenle dolaşıyorsunuz sürekli ne kötü? Ayrıca ellerini tanıması lazım şimdiki doktorlar çok kızıyor takmayın lütfen
Smyrnaasimrani Oykuu_bebekk ben doğduğu gün taktım sadece eldiven tırnaklarını kesiyorum hep sıkıntı olmuyor. Bebeklerin elleri soğuk olur aciktiginda strslendiginde ya da hiçbir şey yokken de soğuk olabilir üşümez
melekkizim Oykuu_bebekk canm bebbis daha cpk ufak eller we ayaklar genelde zaten hep soguktur. bu usudugune isaret etmez korkma. eger ensesi we sirti soguksa usuyodur😄 hem saha ellerini emicek bebisin ellerini tanicak. benimki hunharca el emiyodu korkuyodum artik acmi diye .doktorumuz mudahale etme ellerni taniyo kullanmayi ogreniyo dedi😉💐💐