Modies Oykuu_bebekk inanın ben doğduğu günden beri bir kere kullanmadım. Kim ne derse desin kendini olduğu gibi tanısın istedim
Yoncalya19 Oykuu_bebekk yüzünü çizmiyorsa takma. Yada turnaklarını kes bende 3ayına kadar taktım neredeyse çünkü sürekli yüzünü kanatıyordu. Ama senin böyle bi derdin yoksa kullanma ellerini keşfetsin
Ebruata Oykuu_bebekk bebek hemşiresi doğduğu haftadan sonra takmayın iyi değil demişti ve elleri ayakları bebeklerin vantilatörü onları sallayarak rahatlıyorlar soğuk olması normal bebekler biz kadar üşümezler demişti 🌸
Oykuu_bebekk İlginize teşekkür ederim arkadaşlar bizde bugün itibari ile eldivenleri kaldırıyoruz 🌸😘🙏
Doruk12 Oykuu_bebekk sadece 1 hafta kullandım ben.şapka falan da takmadım, arada vş çiziyordu yüzünü ama tırnaklarını düzenli kesip törpüleyince en aza iniyordu bu durum. Bırak ellerini keşfetsin artık 😊 elinden anlayamayız ki üşüdüğünü.
Oykuu_bebekk Doruk12 şapka badana kesinlşkle kabul etmiyoruz 🤪 eldiven de sıkıntı yapmıyordu ama artık çıkartma zamanı gelmişte geçiyormuşş😑
Doruk12 Oykuu_bebekk evet canım artık takma korkma özgür olsun kendini keşfetsin bebeğin 😊 yüzünü çizerse iz falan da kalmıyo bana hep öyle dediler Bi tane iz yok o kadar çizdi yüzünü. Arada bi saçını çekiyordu 😁 geçti hepsi