Oykuu_bebekk Merhaba Arkadaşlar bebeğim doğduğu dünden beri eldiven takıyorum gün içinde açıp hava almasını sağlıyorum ama doğru mu yapıyorum bilmiyorum eldiven takmalımıyım yoksa artık takmamalımıyım bilemedim 😑
Kuzumveben Oykuu_bebekk takma artık tabi motor becerileri gelissin ellerini kesfetsin agzina sokucak hem hava almaz eldivenle
[silindi] Oykuu_bebekk çıkar canım artık takma eli ayağı soğuk olabilir üşüdüğü boynundan ve ensesinden anlaşılır
FeriDeniz Oykuu_bebekk artık tamamen çıkarsan iyi olur. Ellerini keşfeder. Arada yüzünü falan çizer ama o kadarlık hepimizin bebeğinde oldu. 🙂
Daisyy Oykuu_bebekk ben 40 günlükken çıkardım zaten 2 aydan sonra ellerini keşfediyorlar engel olursun motor becerilerine çıkar artık. Ellerinin soğuk olması çok normal üşüdüğü anlamına gelmez. Boynu sıcaksa üşümüyordur.
melekkizim ben ilk dogdugu zamanlar iki hafta belki o kadar bile takmadim. zaten bebisimde istemedi deliriyodu eldiwene sapkaya.ama takmayin bence daha.ellerini tanisin kendini kesfetsin
_07cinarhsn Oykuu_bebekk takma. Elini keşfetme zamanı şimdi onun uzun süreli takmak iyi değil. Elleri ve ayakları soğuk olabilir bu normal vücut ısısını enseden anlayabilirsin
Kuzumveben Oykuu_bebekk tabi normal takmayın artık kesfetsin ellerini sonra ellerini agzina sokucak filan hepsi olası durumlar tirnaklarini kesin guzelce yuzunu cizmesin
melekkizim Oykuu_bebekk canm bebbis daha cpk ufak eller we ayaklar genelde zaten hep soguktur. bu usudugune isaret etmez korkma. eger ensesi we sirti soguksa usuyodur😄 hem saha ellerini emicek bebisin ellerini tanicak. benimki hunharca el emiyodu korkuyodum artik acmi diye .doktorumuz mudahale etme ellerni taniyo kullanmayi ogreniyo dedi😉💐💐
Ebruata Oykuu_bebekk bebek hemşiresi doğduğu haftadan sonra takmayın iyi değil demişti ve elleri ayakları bebeklerin vantilatörü onları sallayarak rahatlıyorlar soğuk olması normal bebekler biz kadar üşümezler demişti 🌸
Nlgn 48 günlük bebeğim sanırım 2 haftadır takmıyorum bazen yüzünü çiziyor ama ağlamıyor hem emerken ellerini göğüste hissetmesi güven duygusunu geliştiriyormus bencede artık takmayın bu aralar da yavaş yavaş elini ağzına götürüyor
birkucukatahan Oykuu_bebekk aslında ellerin ve ayakların soğuk olmasının sebebi kan akışının geç sağlanmasıymış 🌸 yani üşümüyo bebişler göbek kısmı soguk olmadigi surece bi problem olacagini dusunmuyorum 😊😊
[silindi] Oykuu_bebekk gözüne sokar ilk zamanlar tanımak için ama zamanla sokmamayı da öğrenecek ağzına bol bol götürecek hiç müdahale etme ellerini tanıması lazım