Asmilik1 bide ben önden sağdığım zaman bakıyorum bebeğim olduğundan daha fazla emmek istiyordu bu sefer süt azalmış gelmiyordu ona ağlıyordu sağdığımi vermek istiyorum icirene kadar yarısı dökülüyodu valla ne yapacağımı şaşırmıştım artık, sütüm çok değil bence boşaltamicak kadar ya