Simayelif merhabalar üstünden zaman geçmiş ama cevaplarsanız sevinirim aynı durum bende de var mamayla besliyorum içerken tepiniyo ağlıyo kıpkırmızı oluyo 2 aylık ama mamasunı yemekte istiyor sizin ne kadar sürdü bi çözüm bulabildiniz mi alerjiden şüpheleniyorum