Kızlar bebeğimi doğduğundan beri nerdeyse her şekilde emzirmeye çalışıyorum çok kıvranıyor bacaklarını ittiriyo kendini kasıyo bazen kırmızı oluyor suratı ama emmeyi bırakınca duruyor yani gündüz mesala otururken olmuyorsa yatarken deniyim diyorum yine aynı ama memeyi bırakınca hala aynı pozisyonda duruyor sakin oluyor anlamıyorum niye böyle bitek gece uykusunun arasında böyle olmuyor gazı vardır diye üstten alttan çıkarıyorum saniyesinde yine aynı nolur fikir verin doktora mı götürmeliyim bilmiyorum meme reddi olacak diye korkuyorum ilerde