zeynepolurmu yani tamam hassas içerik falan ama sonuçta burası anne bebek formu gerçekten bu kadar korku pompalamaya gerek var mıydı ? Tevekkül bizden takdir Allah’tan, düşünmekten anksiyete bozukluğu Yaşar ve yaşatırsınız, şehir dışına çıkmayı düşünüyordum postu okuyunca direk kafamda bi sürü senaryo canlandı ya ben gittiğimde olursa eşim burda tek olursa diye sonra da başımıza bişiy gelecekse o yolda da gelir diye düşünüyorum, lütfen bazı korkularınızı bu kadar dillendirip insanları panikletmeyin.