zeynepolurmu bu adamı dinlemek gerek, adam Elazığ depremi olduğunda bangır bangır K.Maraş geliyor dedi, biz o dönem evi ikiye ayırdık evin ön kısmında yakalanırsak diye salonda duracağımız yeri belirledik, arka kısımda yakalanırsak diye yatak odasında yer belirledik burada duracağız diye, çoğu zaman su bıraktık o bölgelere, eviniz kendinizinse mutlaka bi ekip çağırıp baktırın apartmanla anlaşıp emin olun daire başı belki biraz para ödersiniz belki ama en azından hem içiniz rahatlar hem de varsa bi sıkıntı öğrenmiş olursunuz, Hatay’da mesela çoğu yerde kolon kesilmiş ama hiçbir apartman sakininin bundan haberi yoktu, apartmanınızın yapı kullanım belgelerine mutlaka bakın kaç depreme uygun yapılmış diye, zemininde ne kullanılmış vs hepsi yazar, ben ev alırken bakmıştım bizi yanıltmadı çok şükür, bu bi gün gelecek buna yapabilecek bişey yok ama elinizden geldiğince bişey yapmak lazım gerisi kader ona bişey yapılmıyor