zeynepolurmu bende sakaryadayım geçenlerde düzce depremi olmuştu ya uyandım çocuğum tavanda hamakta uyuyor kalkıp çocuğumu alamadım eşimle yataktan zor kalmıştık bu yüzden gece olmasından çok korkuyorum ilk 10 saniye zaten ne oldunu anlamadım ışıklar kapalı gözüm kapalı sallanıyorum ama niye sallanıyorum acaba diyorum olacaksa olacak yapacak hiçbir şey yok ama inşallah olan depremlerde gündüz olur ya ben daha düzce depremi pskolojisinden çıkamadan hatay kahraman maraş falan bu depremle karşılaştık daha yeni yeni korkularım geçiyor panik atak hastayım zaten koltuk mu sallanıyor fırlıyorum oğlum uyurken yatak köşesine ayaklarıyla vuruyor gece uykumdan deprem oluyor diye kalkıyorum o sese bu korku cidden insanı yiyip bitiriyor Allah hepimizin yardımcısı olsun