AgentMom Dükkan kirası için de başvururum tabii, bilmiyordum ki. Babam ölmeden 2 hafta önce öğrendim zaten ben dükkan durumlarını, babam anlatmasa hiç haberimiz yok. Satılma durumunu zaten kişi ile anlaştıktan aonra haber vermişler bize. Mirasçı belgesi aldığım için noterde patladılar herhalde bunların da imzası lazım diye..