Kızlar çok teşekkür ederim hepinize tek tek. Türkiye’ye gittim, geldim, 5 gün baya araştırdık avukat ve emlakçı eşliğinde. Satılan yeri gördük. 134 mt2 yeri değil, 18 mt2 merdiven altına gelen kullanışsız bir yer olduğunu gördük. Etraftaki emlakçılar ile görüşüldü, 650.000 ederi, 725 e çıkarmışlar. Yanlış tapu göndermelerinin ve ayrıntı vermemelerinin sonucu baya yoruldum, dolaştım. Ancak anladılar benimle oynayamayacaklarını. Nitekim imzayı vermeden geri döndüm. İşim gücüm var az bekleyin diyerek geri döndüm. 2-3 haftaya canım isteyince gidip imza vereceğim. 😊