Merhaba anneler,
Bilgisi olan vardır diye yazıyorum. Babam yaklaşık 1 sene önce vefat etti. Dedemden kalan Beyoğlu’nda 3 dükkan var. Bir tanesini acil satmak istiyorlar. Babamın vefatında sonra Veraset ilamı çıkardık miras için. Olay şu ki, ben yurtdışındayım, birebir ilgilenemiyprum, imza için gideceğim, dükkan 18mt2 lik bir yer söylediklerine göre, onu 725.000 tl satacağız, sözleşmeyi imzaladık diyorlar. Ama tapuda 18mt2 değil yüzölçümü 134.5 m2 yazıyor ve bu fiyata imkansız olduğunu düşünüyorum. Zaten babama zamanında hakkını vermemişlerdi. Ben parasında değilim, babamın hakkını yedirmek istemiyorum. Aklımı çok kurcalıyor. Ne zaman geleceksin, sen bize vekalet ver diyip beynimi yediler kaç gündür. Bir fiyata anlaşıp noterde daha az yazdırma ihtimalleri olabiliyor mu? Daha az miktar bölünmesi için yani? Bilen emlak işi ile uğraşan biri varsa özelden de tapuyu gönderebilirim. Şimdiden teşekkürler.